Dubai Şeyhi El Maktum 55 Milyar $ ödeyerek ,Nyc Cruise Company hisselerinin % 49 ‘unu satın aldı.

1443750263Dubai Şeyhi El Maktum 55 Milyar $ ödeyerek ,Nyc Cruise Company hisselerinin % 49 ‘unu satın aldı. Dubai Şeyhi El Maktum 55 Milyar $ ödeyerek ,Nyc Cruise Company hisselerinin % 49 ‘unu satın aldı. Büyük ekonomik kriz nedeni ile Merrill Lynch Bank´ın iflasının ardından , NYC Hisseleri Bank Of America´ya devrolmuştu.Sekiz aylık odit sonucu Dubai Şeyhi El Maktum 55 Milyar $ ödeyerek ,Nyc Cruise Company hisselerinin % 49 ´unu satın aldı. DUBAİ CRUİSE MERKEZİ OLACAK El Maktum bu yatırımının ardından Dubai´yi cruise merkezi yapmaya hazırlanıyor Büyük ekonomik kriz nedeni ile Merrill Lynch Bank´ın iflasının ardından , NYC Hisseleri Bank Of America´ya devrolmuştu.Sekiz aylık odit sonucu Dubai Şeyhi El Maktum 55 Milyar $ ödeyerek ,Nyc Cruise Company hisselerinin % 49 ´unu satın aldı. DUBAİ CRUİSE MERKEZİ OLACAK El Maktum bu yatırımının ardından Dubai´yi cruise merkezi yapmaya hazırlanıyor

Tags: , , , , , , , , , , ,


